ZAKUPY : SEPHORA


Po krótkim przerywniku szminkowym czas na kolejne "przechwałki" zdobyczami kosmetycznymi. Tym razem łup pochodzi z perfumerii SEPHORA.  


Nie kupiłam zbyt wielu rzeczy, nie stać mnie aby poszaleć na całego w tym miejscu... a szkoda bo lista kosmetyków które chciałabym przygarnąć jest strasznie długa. 
  

Najcenniejszym zakupem jest paleta SmashBox Full Exposure o której marzyłam od dawna. Jest cudowna! Już nie mogę się doczekać aż wykonam nią makijaż ślubny! 


Kolejną równie cenną zdobyczą jest pomadka którą opisywałam we wcześniejszych wpisach - nie wytrzymałam i musiałam ją pokazać dużo wcześniej! 



Dokupiłam też dwie mniejsze wersje kultowych i  najlepszych baz jakie dostępne są na naszym rynku. Dlaczego nie skusiłam się na większe pojemności? 
Nie używam baz na co dzień, nie używam ich nawet na imprezy i wielkie wyjścia. Kosmetyki na mojej buzi trzymają się zazwyczaj bardzo dobrze dlatego nie potrzebuję mieć ich w ogromniej tubie. Taka pojemność wystarczy mi spokojnie na rok malowania innych a może nawet dłużej gdyż bazy ze smashbox miałam okazję już używać i wiem, że jest bardzo wydajna. Jak będzie z tą od Benefit -zobaczymy. 


SmashBox High Definition Concealer bardzo przypadł mi do gustu. Sądzę, że będzie to mój nowy ulubieniec w dziedzinie korektorów. Ciesze się, że skusiłam się właśnie na niego! 


Na koniec Make Up For Ever i słynna Aqua Brow którą od teraz najczęściej maluje sobie brwi. Brakuje mi jeszcze wprawy ale z każdym dniem idzie coraz lepiej. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz



SZABLON BY: PANNA VEJJS.