Zakupy Rossmann - 49% cz.1

Miałam przygotowany plan zakupów, wypisałam co i w jakiej ilości mam kupić więc wstałam rano i wyruszyłam na łowy...  


Przed galerią kolejka. Nie duża bo liczyła zaledwie kilka osób. Drzwi otworzyły się. Widać było, że nie każdy łapał się w rozmieszczeniu kosmetyków co dawało mi sporą przewagę. Zgarnęłam szybko wszystko co miałam na liście w dodatku w zaplanowanych kolorach! Nie wiem dlaczego ale ciesze się jak dziecko ;-)


Ponownie do mojej kosmetyczki dołączyły podkłady:
- L'Oreal True Match w kolorze W1, 
-Rimmel Wake Me Up w kolorze 100 Ivory i coś czego jeszcze nigdy nie miałam 
-Max Factor Face Finity w kolorze 40 Light Ivory. 


Jakimś cudem dopadłam kultowy puder Bourjois w kolorze 01 Peach na który polowałam od roku. Skusiłam się też na korektor L'Oreal Lumi Magique w kolorze 01- czytałam wiele pochlebnych recenzji na jego temat. Na koniec wrzuciłam jeszcze do koszyka polecany przez Maxineczkę rozświetlacz z Lovely co prawda pomyliłam odcienie i zamiast Gold mam Silver ale tak czy siak moja misja zakończyła się sukcesem a ja jestem mega szczęśliwa, że mam nowe zabawki do tworzenia makijaży.... 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz



SZABLON BY: PANNA VEJJS.