Torebki ahhh... torbeki !

Albo mam ich tyle, że nie wiem którą wybrać albo nie mam ich wcale... Dziś poszedł ostatni sprawny zamek w mojej ulubionej torebce. To super okazją na zrobienie zakupów. Od dawna miałam na oku kilka modeli i firm. 


W rezultacie postawiłam na czerwoną skórę naturalną firmy Palio. Nie byłabym sobą gdybym nie dorzuciła czegoś jeszcze do zamówienia. Wybrałam niebieską torbę która będzie bardzo praktyczna jako torba do wózka. Poprzednia bardzo się już sfatygowała więc zakup jest jak najbardziej uzasadniony. Szkoda, że obecnie buty bugatti są wyprzedane bo mój mężczyzna nosił się z zamiarem zakupu a na stronie której robiłam zamówienie wypadały one bardzo korzystnie. 




1 komentarz:

  1. No właśnie, czasami torebka nie jest zniszczona, posłużyłaby jeszcze jakiś czas, ale albo w środku zrobi się dziura, albo popsuje się zamek. Model na zdjęciu bardzo fajny. Zakup jak najbardziej uzasadniony :)

    OdpowiedzUsuń



SZABLON BY: PANNA VEJJS.