The Sims 3 jakie dodatki wybrać.

Ostatnio naszła mnie ochota na grę The Sims! Wszystko przez GlamPaulę i jej nowy kanał na youtube. Wróciły wspomnienia z dzieciństwa kiedy to siedziałam godzinami i tworzyłam nowe domy i spełniałam swoje marzenia o własnym kącie. Niestety mój laptop do najnowszych nie należy dlatego muszę zadowolić się  starszą wersją tej gry bo na 4 pozwolić sobie nie mogę. Chciałabym kupić podstawę części trzeciej i jakiś dodatek ale kompletnie nie wiem na co się zdecydować? 


Znalazłam sklep z grami który w porównaniu do tego co stacjonarnie znajdę w moim mieście oferuje bardzo korzystną cenę. Rozważam zakup dodatku "Kariera" i "Miejsce Życie". Jeśli łapiecie się w tych wszystkich dodatkach dajcie znać który warto wybrać bo nie chciałabym się rozczarować. Jestem pewna, że sporo z was grało kiedyś w Simsy! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz



SZABLON BY: PANNA VEJJS.