Sezon na kleszcza + ciekawostka - obroża antyszczekowa dla psa.

Kiedy robi się ciepło mój kot dostaje małpiego rozum. Wychodzi rano i trudno przekonać go by na noc wrócił do domu. Całe dnie spędza w trawie lub pod tujami. Lubi też wylegiwać się na słońcu, polować na ptaszki, jaszczurki, żaby i oczywiście na myszy. Rzadko je zjada- ewidentnie mu szkodzą bo często się zatruwa ale dziś nie o tym... 


Zaczął się sezon na kleszcza. Warto zadbać więc o swoich czworonożnych przyjaciół i zakupić dla nich jakąś ochronę. Na rynku dostępne są przeróżne środki zapobiegawcze ale również bardzo wygodna obroża anty kleszczowa na którą my decydujemy się co roku i której jesteśmy zwolennikiem. 

P.S. Jako ciekawostkę pokażę wam coś co znalazłam przypadkiem poszukując kolorowej obroży dla psa którą miałam zamiar sprezentować kuzynostwu które niedawno przygarnęło do siebie uroczą suczkę Sonię. 
Na naszym rynku pojawiła się obroża antyszczekowa do tresowania psów które nadmiernie szczekają. Ogólnie jestem w szoku, że coś takiego wymyślono i gdybym miała psa na pewno wypróbowałabym to urządzenie. Poleciłam je nawet mojej cioci i jeśli zdecyduje się na zakup i urządzenie zadziała z pewnością dam wam znać na blogu czy warto ją kupić. Urządzenie nie jest drogie w zależności od rozmiaru i modelu kosztuje od 49 do nawet 600zł.  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz



SZABLON BY: PANNA VEJJS.