Polecane filmy i seriale.

Jakiś czas temu pisałam wam o vod tv pl którą znalazłam. Dziś opowiem wam o moim TOP 3 filmów i seriali które oglądam lub obejrzałam całkiem niedawno. 


Film opowiada o dobiegającym 50-tki mężczyznie który ledwo wiąże koniec z końcem, więc kariera muzyczna wciąż pozostaje tylko w sferze jego marzeń.  Jego kolejna praca nie zapowiada się ciekawie ma zostać wychowawcą i nauczycielem w domu poprawczym pod znamienną nazwą "Dno stawu".  Nowy nauczyciel dostrzega jednak w swoich uczniach wrażliwość i dobro. Szansą na odczarowanie ich smutnego dzieciństwa staje się założony przez niego chór. Uczniowie zaczynają darzyć swojego "pana od muzyki" coraz większym szacunkiem i sympatią. Niestety jego metody wychowawcze nie przypadają do gustu dyrektorowi placówki. "Pan od muzyki" to przebój francuskich kin ostatnich lat. Jeśli jak ja jesteście fanami dobrej muzyki to z pewnością film przypadnie wam do gustu. 


Długo nie mogłam się przekonać do serialu Agneci NCIS ale obecnie chłonę serial odcinek po odcinku, sezon po sezonie.  W skrócie serial opowiada o grupa pracowników rządowej agencji NCIS która rozwiązuje trudne zagadki kryminalne związane z Marynarką Wojenną. Dla mnie super następstwo kultowego serialu CSI. 


Jim wie lepiej to super komedia familijna przy której na pewno nie będziecie się nudzić a jednocześnie nie będziecie musieli dużo myśleć i analizować! Dla mnie to tzw. "odmużdżacz".

 Jeśli znacie jakieś ciekawe seriale lub filmy które uważacie, że warto obejrzeć dajcie znać bo powoli kończą mi się pomysły.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz



SZABLON BY: PANNA VEJJS.