Czas na zmiany.

Jak pewnie widzieliście już milion razy na moim instagramie moje okna zdobią materiałowe rolety rzymskie które podpatrzyłam u Karoliny z kanału stylizacje. Od jakiegoś czasu czuję się przytłoczona ich widokiem dlatego postanowiłam zainwestować w nowoczesne dekoracje okien które odświeżą nieco salon. 



Oczywiście nie wyrzucę rolet które mam obecnie ale dodam do nich pasujące ciężkie zasłony w kolorze szaro-czerwonym które nadadzą nowy wymiar wnętrzu. Zmienię też kilka dodatków, zainwestuję w szkatułki na walające się bibeloty. Będzie pięknie! Myślę intensywnie nad zakupem jakiejś niskiej ale obszernej komody. Niestety rzadka mi się nie podoba. Chciałabym też zmienić kolor ścian a na jednej ustawić białą cegłę... Mam tyle planów i bardzo mało czasu  ale przy odrobinie dobrej organizacji i oszczędności mój plan musi się udać. Na pewno pokażę wam efekt końcowy metamorfozy mojego salonu. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz



SZABLON BY: PANNA VEJJS.