Moja wishlista ubraniowa.

Na zewnątrz coraz cieplej a moja garderoba nadal powiewa chłodem. Same czarne, ciężkie swetry i bluzki. Czas wprowadzić odrobinę koloru i świeżości. Postanowiłam zapatrzeć się w zwiewne sukienki, dresy bluzy i bluzki. Na dobry początek przedstawiam wam moją wishliste na najbliższy miesiąc. 

 

Zakupy zaczynam od mojego ulubionego sklepu online http://www.sakolife.pl/ gdzie ceny są bardzo przystępne a ciuchy są o wiele lepszej jakości niż te dostępne w sieciówkach. Stawiam na proste klasyczne ubrania które będę mogła połączyć w wiele przeróżnych zestawów zmieniając tylko dodatki. Mam nadzieję, że uda mi się skompletować wszystko co sobie wymarzyłam. 

Gdzie wy najczęściej robicie zakupy?
Ja uwielbiam lumpeksy ale niestety ostatnio mam bardzo mało czasu by przewalać stosy ubrań w poszukiwaniu perełek. H&M choć ulubiony ostatnio zawodzi cenami jak i jakością towaru dlatego przypominam sobie o dawno zapomnianych sklepikach online. Co polecacie?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz



SZABLON BY: PANNA VEJJS.