Idealna czerwień od SmashBox


Ostatnio sen z moich powiek spędzały "czerwone, kuszące usteczka" w kolorze czerwonym które planuję mieć w dniu swojego ślubu. Najpierw myślałam, ze zakupię ponownie pomadkę Russian Red z firmy MAC- niestety wysuszyła mnie na wiór i nie nadawała się do noszenia przez cały dzień choć nie wykluczam, że kupię ją ponownie.
Swoje pragnienia skierowałam głównie w kierunku kierunku Yves Saint Laurent Rouge Rock która prezentuje się chyba najlepiej ze wszystkich pomadek selektywnych które miałam okazję testować. Niestety odcień za bardzo nie pasuje do mojej ogólnej koncepcji makijażu, dlatego postanowiłam, że kupię coś nawilżającego o intensywnym kolorze a trwałość zapewni mi konturówka którą zaaplikuję pod pomadką na całe usta. 


SmashBox Be Legendary Lipstick w kolorze Legendary to pomadka o bardzo intensywnym odcieniu czerwieni i doskonałej kremowej konsystencji. Przepięknie wygląda na zdjęciach, jest średnio trwała dlatego będę musiała pomyśleć nad zakupem "porządnej" konturówki która utrzyma mi ją na ustach nienaruszoną przez kilka godzin.   


Testowałam ją wczoraj jak to się mówi "w gościach" i póki co jestem na "TAK". Prawdopodobnie będzie to mój numer jeden ;-) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz



SZABLON BY: PANNA VEJJS.