"7 SZMINEK W 7 DNI" Dzień 1.

Od jakiegoś czasu po instagramie krąży zabawa-łańcuszek #siedemszminekwsiedemdni która bardzo mi się spodobała.
Dzięki niej odkryłam już kilka ciekawych kolorów pomadek które chętnie zakupię w przyszłości.
 Sama nie chcę być gorsza i postanowiłam, że wezmę w niej udział i sukcesywnie od trzech dni wstawiam jedno zdjęcie w wybranej tego dnia szmince. Jeśli jeszcze nie śledzicie mnie w tej aplikacji - zachęcam was gorąco bo naprawdę warto zajrzeć tam od czasu do czasu.  


Mało tego! - "Łańcuszek" tak mnie zainspirowała, że postanowiłam stworzyć specjalną serię wpisów dzięki której od dziś przez kolejne siedem dni będę pokazywać wam jedną wybraną prze-zemnie pomadkę. Jako pierwsza wystąpi pomadka Oriflame The One w kolorze "fuchsia hype" którą mam już od wakacji. 


Kolor o chłodnej tonacji różowej fuksji idealnie sprawdza się o każdej porze roku. Idealnie pasuje za równo do zimowych stylizacji jak i elektryzujących letnich makijaży. 


Trwałość pomadki jest przyzwoita. Ściera się równo nie zostawiając obwódki wokół ust, nie rozmazuje się i nie wchodzi w zmarszczki. Jest bardzo kremowa dzięki czemu nie przesusza ust. Bardzo lubię jej używać jako "ożywienie" w lekkim makijażu dziennym.

Cena regularna tej pomadki wynosi 32,90 zł, ale często w katalogach jest na nią promocja. W ofercie znajdziecie również wiele innych kolorów.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz



SZABLON BY: PANNA VEJJS.