Bardzo leniwa.

Niedziela to zdecydowanie najbardziej leniwy dzień w ciągu tygodnia. Mam odrobinę wolnego czasu tylko dla siebie. Poświęcam go na rzeczy które lubię robić a na które nie mam czasu w ciągu całego tygodnia.


Pogoda dopisuje dlatego coraz więcej czasu spędzam poza domem. W ogrodzie pojawiła się piaskownica i cała sterta przeróżnych zabawek. Na moment odciągają uwagę małego rozbójnika dzięki czemu mogę na chwilę przysiąść z kawką i książką w dłoni. W pogotowiu jest także On- Super Tata który czuwa nad bezpieczeństwem małego odkrywcy. 


Siedzę i czytam więc "Klub Porcelanowej Filiżanki" -książka wciągnęła mnie już po pierwszym rozdziale. Nie doszłam jeszcze do połowy więc nie chcę wydawać tutaj opinii na jej temat. Jeszcze nie wiem czy warto ją przeczytać ale na pewno wrócę do was z recenzją tej lektury bowiem pochodzi ona z bardzo ciekawej serii : "Leniwa Niedziela w Świecie Książki"... 



Bardzo chciałabym aby moja chwila z Leniwą Niedzielą  odbywała się każdego dnia... Póki co pozostaje mi kubek z napisem który wbił się w moją głowę i nie chce jej opuścić nawet na monet....

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz



SZABLON BY: PANNA VEJJS.