"7 SZMINEK W 7 DNI" Dzień 3.

Dzień 3 już prawie za mną. Wkradł się mały poślizg czasowy związany z dodawaniem wpisów. Mam nadzieje, że mi wybaczycie i z chęcią obejrzycie co dla was przygotowałam. 


Eveline Aqua Platinum nr 482 to pomadka o świeżym brzoskwiniowym odcieniu którą dostałam na ostatnim spotkaniu blogerek w Dębicy. Od razu przyciągnął mnie kolor który pasuje do mnie jak żaden inny. 


Jest bardzo kremowa, miękka- zupełnie jak masełko czy balsam do ust. Świetnie nawilża i pielęgnuje. Daje lekki ale zauważalny kolor który na ustach prezentuje się bardzo naturalnie więc bez obaw mogę ją poprawiać i nie potrzebuję spoglądać w lusterko. Opakowanie jest całkiem ładne choć wydaje mi się, że napis niedługo cały się zdrapie.


Koszt takiej pomadki to około 8-10zł.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz



SZABLON BY: PANNA VEJJS.