ZAKUPY : mini zakupy Golden Rose - pomadki, kredki, konturówki.

Zgodnie z obietnicą dziś pokażę wam moje zamówienie ze sklepu www.goldenrose.pl. Niestety nie ma w moim mieście stoiska ani sklepu tej marki a koniecznie potrzebowałam czegoś co odświeżyłoby moją kosmetyczkę w nadchodzącym sezonie. 


Wybrałam osiem produktów wśród których znalazły się pomadki z osławionej serii Velvet Matte.


(numerki w kolejności od lewej strony brzoskwinia nr 10, czerwień nr 18, brudny róż nr 2)


Do zamówienia dorzuciłam nadprogramowo dwie konturówki CLASSICS z serii "Waterproof" , naturalna nr 301 i neonowy róż numer 306.


Na koniec mój must have w postaci trzech bardzo polecanych kredek do brwi nr 406, nr 402 i nr 401. 

Dajcie znać czy lubicie się z tymi produktami i jak się u was sprawdzają!  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz



SZABLON BY: PANNA VEJJS.