Zakupy: Kryolan, Makeup Revolution

Dziś przyszła kolej na zakupy które zrobiłam w sklepie internetowym ladymakeup.pl. Nie jest to moje pierwsze zamówienie na tej stronie ale na pewno najdroższe jakie do tej pory zrobiłam. Mój portfel zrobił się jakiś taki pusty... ale nie żałuję ani jednej złotówki !


Zamówiłam naprawdę niewiele kosmetyków. Niestety większość z nich jest bardzo droga ale zarazem niezastąpiona.  

Tak jak wspomniałam w recenzji utrwalacza Hean uważam, że nie ma nic równie dobrego jak sprej utrwalający Kryolan. Recenzowane przeze mnie utrwalacze są dobre ale jednak to inna liga. To tak jak z porównaniem małego fiata i ferrari. Kryolan bije na łeb konkurencję. 


Kółko kamuflaży w odcieniu No2 mam pierwszy raz. Poprzednio postawiłam na mniejsze kamuflaże w paletce tej marki i byłam z nich bardzo zadowolona. Mam nadzieje, że będą równie wydajne jak poprzednie. 


Puder Anti Shine to rzecz bez której obecnie nie wyobrażam sobie kosmetyczki. Jest bardzo wydajny i nie da się go zastąpić żadnym innym tańszym pudrem. 

Na koniec mały bonus w postaci dwóch rozświetlaczy. 


To moje pierwsze produkty Makeup Revolution i chyba ostatnie bo nie jestem do końca zadowolona z efektu i jakości ale dam im jeszcze szansę. 

Dajcie znać czy używacie tych produktów i czy jesteście zadowoleni z ich użytkowania? 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz



SZABLON BY: PANNA VEJJS.