ZAKUPY: BeautyBlender, Astor, Essence, My Secret, Sensique, Dove

Na przetestowanie beautyblendera w wersji "pro" miałam chrapkę od dłuższego czasu. Ostatnio nadarzyła się ku temu okazja więc postanowiłam ją wykorzystać. Nie wiem czy to prawda ale słyszałam, że nie będzie już wersji w dwupaku- no cóż... szkoda. 


Jako, że nie zagłębiałam jeszcze tematu czyszczenia i pielęgnacji "czarnego jajeczka" będąc na zakupach sięgnęłam po mydło Dove. Jeśli używacie gąbeczek dajcie koniecznie znać jak dbacie o ich czystość. 


Astor Perfect Stay kupiłam pod wpływem recenzji vlogerek (digitalgirl13 i MrOlimpia18) które wielokrotnie zachwalały jego właściwości. Wybrałam ciemny kolor ponieważ obecnie jestem posiadaczką dość mocnej opalenizny.  


Konturówka Essence w odcieniu "nude" wpadła w moje ręce przypadkiem. Wcześniej wielokrotnie szukałam jej w drogerii niestety zawsze była wyprzedana a tym razem jakoś się udało ją zdobyć. Oczywiście do jej zakupu "namówiła" mnie kolejna vlogerka urodowa (msdoncellita).

Na koniec cienie. Obecnie w naturze trwa promocja 3 za 2. W skład promocji wchodzą wszystkie cienie z wyjątkiem tych z szafy Bell bo ta z kolei ma inna promocję- kup jeden kosmetyk a drugi dostaniesz za grosz. Niestety brakło mi funduszy aby skorzystać z tej drugiej promocji ale i tak jestem zadowolona z zakupów. 




Dajcie znać co wy ostatnio sobie kupiłyście. Zdradzę wam w tajemnicy, że niedługo pojawią się jeszcze zakupy z kosmetykami ze sklepu Golden Rose i LadyMakeUp. Pozdrawiam ! 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz



SZABLON BY: PANNA VEJJS.