Sprawy ważne.

Dziś już każdy zna język angielski w stopniu bardziej lub mniej zaawansowanym. Czasem jednak zwykła znajomość nie wystarczy. Należy wtedy zasięgnąć fachowej pomocy osób do tego upoważnionych- zwłaszcza jeśli mamy do czynienia z dokumentami potrzebnymi np. do pracy. Tak też było w moim przypadku. 


Wybrałam się na poszukiwania tłumacza przysięgłego w moim mieście który w tempie ekspresowym załatwiłby dla mnie sprawę tłumaczenia nie czyszcząc mi przy tym portfela. Niestety szybko zorientowałam się, że wykonanie takiego zlecenia jest bardzo drogie i nie da się tego załatwić od ręki. Czas oczekiwania minimum tydzień... Początkowo załamałam się tym faktem ale w głowie szybko zrodził się pomysł by znaleźć kogoś w Internecie i tak też się stało. Centrum tłumaczeń  które znalazłam posiada w swojej ofercie darmową wycenę więc w mgnieniu oka zorientowałam się w kosztach i czasie oczekiwania. Sprawa została załatwiona w dwa dni z czego jestem niesamowicie zadowolona i dlatego postanowiłam podzielić się z wami tą informacją bo może podobnie jak ja planujecie wyjazd za granicę i potrzebujecie tłumaczenia na angielski niektórych dokumentów. 
Pozdrawiam! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz



SZABLON BY: PANNA VEJJS.