Szybkie zakupy przez internet - to lubię !

Jeszcze dwa lata temu byłam kompletną przeciwniczką zakupów przez internet. Wszystko musiałam obejrzeć dokładnie z każdej strony zanim zapłaciłam. Ciesze się, że zmądrzałam. Nie tracę teraz czasu na godzinne łażenie po sklepach. Internet daje mi możliwość znalezienia sobie czegoś szybciej i bardziej efektywnie. 

Przykład z życia wzięty. Szukałam kaloszy, zwykłych matowych coś w rodzaju sztybletów, bez kokardek i innych udziwnień- wpisałam w wyszukiwarkę i znalazłam moje wymarzone w sklepie http://yups.pl/ za zawrotną cenę 49,99. Jako, że sklep jest mi znany od czasów gimnazjum wiem, że nie otrzymam przysłowiowego "kota w worku" więc postanowiłam dorzucić dwie fajne rzeczy które wpadły mi w oko a tym samym skorzystać z darmowej dostawy. 

Bardzo spodobała mi się ta torba która będzie wręcz idealna na siłownie i drobne zakupy. Szukałam czegoś takiego z polotem i przypadkiem się udało. Jestem bardzo zadowolona. Już nie mogę się doczekać kiedy będzie u mnie w domu!

  
 Całość dopełniłam ślicznym wiosennym naszyjnikiem który z pewnością ożywi moją nudną garderobę. 

Jaki jest wasz stosunek do zakupów online? Lubicie czy raczej wystrzegacie się takiej przyjemności?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz



SZABLON BY: PANNA VEJJS.