Prezent ślubny.

Niedługo wybieramy się na ślub znajomych i mamy twardy orzech do zgryzienia. Młodzi zrobili sobie listę potencjalnych prezentów gdzie każdy mógł zarezerwować daną rzecz którą chciałaby im podarować na start. Bez głębszego namysłu wybrałam serwis obiadowy. Przeglądając je w sklepach stacjonarnych nie natchnęłam się na żaden który przykułby moją uwagę. Na forum ślubnym doradzono mi abym zamówiła na stronie http://witeks.pl/. Wybór spory i tu pojawia się problem bo nie wiem na który z nich się zdecydować. 







Jeśli chodzi o mnie najbardziej podoba mi się 1, 5 i 6 a mój narzeczony uważa, że najbardziej praktyczny i ponadczasowy jest klasyczny biały zestaw z drugiego zdjęcia który mi podoba się najmniej ponieważ uważam, że wygląda szpitalnie. 

Liczę na waszą pomoc! W komentarzach napiszcie który z nich podoba wam się najbardziej i który wy chcielibyście otrzymać w prezencie. A może znacie jakieś inne ciekawe strony na których znajdę ciekawe zestawy? 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz



SZABLON BY: PANNA VEJJS.