Moje plany na wiosnę!

http://www.tapeta-dzwonek-miedziany-recznie-kuty-zloty.na-pulpit.com/

Wiosna to dla mnie ostatni dzwonek na poprawę sylwetki, zadbanie o skórę, włosy i paznokcie przed nadchodzącym latem ale także przed ślubem do którego zostało już zaledwie 

172 dni! 

Stres coraz większy dlatego ostatnio postanowiłam zamienić samodzielne ćwiczenia w domu i wypady na siłownię na coś bardziej konkretnego. Wybrałam zajęcia których do tej pory unikałam jak ognia ale muszę przyznać, że było warto. Spining to moja nowa ulubiona forma aktywności.
Jeśli chodzi o włosy wizyty pielęgnacyjne u mojego ulubionego fryzjera to coś bez czego nie mogę się obyć. Do tego solarium raz w tygodniu, regularne peelingi, maseczki i nawilżanie całego ciała. 

Planuję rozpocząć też maraton po salonach kosmetycznych. Od lat nie korzystałam z fachowej pielęgnacji dłoni i stóp. Nigdy nie malowałam też paznokci w salonie, nie miałam żeli,hybryd. 

Próbne fryzury ślubne sprawdzę już początkiem maja. Początkowo wypróbuję wymarzone loki, fale a później sprawdzę upięcia których tak bardzo się obawiam. 

W okolicy Świąt rozdamy też pierwsze zaproszenia o ile firma w której je zamówiliśmy raczy je do nas wysłać (od prawie dwóch miesięcy nie możemy się o nie doprosić). Wybierzemy jadłospis, alkohol, ciasta, tort i inne mniej ważne dodatki.  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz



SZABLON BY: PANNA VEJJS.