Małpowanie.

Spędzając czas z synkiem nie ma ani minuty w której nie analizowałabym jego zachowania. Zauważyłam ostatnio, że jego zainteresowania i ulubione zabawy w dużej mierze pokrywają się z naszymi zajęciami i czynnościami które wykonujemy na co dzień. Aron najczęściej wybiera piłkę i choć najbardziej lubi tą materiałową którą gryzie bez opamiętania czasem sięga również po gumową wersję którą pięknie kopie i rzuca - wpływ na takie zainteresowania w moim odczuciu ma tutaj tata który nałogowo ogląda wszystkie mecze piłki nożnej i od czasu do czasu kopie. 



Zainteresowanie urządzeniami elektrycznymi z pewnością odziedziczył po mamie która lubi spędzać każdą wolną chwilę czytając blogi, wrzucając zdjęcia na instagrama i oglądając przeróżnej maści filmy, seriale i filmiki. Dodatkowo jako, że spędza ze mną najwięcej czasu zauważyłam, że bardzo interesują go kosmetyki które w niezliczonej ilości i formie przewijają się przez moje palce. 


Bardzo lubi koty i niekoniecznie przepada za psami. To chyba również moja "zasługa". Odkąd ugryzł mnie pies niekoniecznie się lubimy z tymi zwierzakami.

Aron świetnie naśladuje też sprzątającą babcię która potrafi myć podłogę w kuchni nawet 3 razy dziennie. Często sięga po miotłę lub mop w schowku i kieruje się w stronę kuchni. Nie muszę chyba opisywać jak komicznie i słodko to wygląda?  


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz



SZABLON BY: PANNA VEJJS.