GOLDVOD - mój ulubieniec.

Jeśli podobnie jak ja jesteście fanami seriali z pewnością często poszukujecie nowych odcinków w internecie. Muszę przyznać, że w gąszczu przeróżnych stron darmowa tv internetowa to absolutna rzadkość. Ostatnio jednak udało mi się odkryć jedną ciekawą stronę i od tego czasu nadrabiam zaległości w ulubionych serialach. Z przyjemnością polecam wam :




GOLD VOD to telewizja która daje możliwość oglądania ulubionych seriali na telefonie komórkowym, tablecie korzystającego z systemu android. Uwielbiam oglądać podczas gotowania czy kąpieli a zabieranie ze sobą laptopa jest jak dla mnie bezsensu skoro mam mniejsze urządzenia mobilne w zasięgu ręki. Popularny "zalukaj" nie dawał mi tej możliwości dlatego postanowiłam wymienić go na lepszy model. Baza seriali jest dość duża także myślę, że każdy znajdzie coś dla siebie. 

Pochwalcie się gdzie wy najczęściej oglądacie filmy i seriale?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz



SZABLON BY: PANNA VEJJS.