Blogerski Dzień Kobiet w Dębicy.


Jak już pewnie wiecie w sobotę 7 marca spotkałam się z moimi koleżankami z "blogowego świata". Na miejsce spotkania organizatorki całego zajścia - Patrycja i Monika


wybrały przytulną restaurację Ambrozja która już po raz drugi gościła nas w swoich progach. Tym razem oprócz pysznego jedzenia przygotowali dla nas bogatą dekorację stołów która świetnie podkreśliła charakter spotkania i nadała całemu wnętrzu odpowiedni klimat.







Głównym celem spotkania były ploteczki ale nie zabrakło super atrakcji. Dziewczyny przygotowały ich dla nas całą masę. Pierwszą była sesja zdjęciowa ze śmiesznymi gadżetami. Kto jak kto ale ja uwielbiam pamiątki w formie zdjęć- tylko z pozowaniem u mnie nieco gorzej. 











Kolejną niespodzianką tego dnia były prezenty od sponsorów dzięki którym ten dzień stał się jeszcze bardziej wyjątkowy.




Spotkanie zakończył pokaz makijażu w stylu lat 40 wykonany przez wizażystkę i właścicielkę butiku "Me Eco You".





Linki do blogów dziewczyn znajdziecie tutaj: 

-Patrycja-Organizatorka 




Wkrótce pokażę wam co dostałam... póki co pozwólcie, że się ogarnę bo jest co fotografować :-)


Wszystkim obecnym dziewczynom dziękuję za przemiłe spotkanie. Mam nadzieję, że kiedyś będę mogła was ugościć w moim rodzinnym mieście... Pozdrawiam !  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz



SZABLON BY: PANNA VEJJS.