Aromatyczna świeczka sojowa 2SENSES by Marta Rynkiewicz- idealna na wieczór we dwoje.

Od zawsze przywiązuję dużą wagę do zapachów. Do tej pory skupiałam się głównie  na woskach i świecach Yankee Candle. Sporadycznie sięgałam po patyczki zapachowe i odświeżacze które według mnie nie zdawały egzaminu. Dzięki blogerskiemu spotkaniu w Dębicy odkryłam nową firmę produkującą eleganckie i aromatyczne świece zapachowe które dodatkowo można  wykorzystać do zmysłowego masażu ciała (najlepiej we dwoje;-).  Jeśli jesteście ciekawi czy warto kupić świeczkę i jaka jest moja opinia na jej temat zapraszam do dalszej części wpisu. 


Moje pierwsze wrażenie: Zapach zielonej herbaty już po chwili unosi się w powietrzu. Jest bardzo delikatny i nie należy do tych męczących które po chwili należy ugasić. Roztopiony wosk nasączonym różnymi olejami świetnie sprawdza się do masażu całego ciała - przetestowałam na własnej skórze. Uważam, że jest wręcz idealnym dodatkiem do prezentu na każdą okazję dla naszej partnerki czy też partnera. 


Dodatkowym atutem jest tutaj elegancki design który świetnie wkomponuje się w każde pomieszczenie.  


Inne zalety świeczki sojowej które przemawiają za tym, że warto ją kupić :
 -wosk sojowy jest naturalny 
- bezpieczny dla środowiska 
- w trakcie spalania wytwarza znikomą ilość dwutlenku węgla (ok. 90% mniej od świec parafinowych)
- gwarantują czyste spalanie 
- wosk sojowy jest nietoksyczny; bez benzyny, węgla, sadzy, które mogą oczernić ściany, sufity i meble, zanieczyszczać kanały wentylacyjne w domu 
- nie zawierają toksycznych substancji rakotwórczych 
- świece sojowe są trwalsze od parafinowych (dłuższy czas spalania) 
- wycieki sojowe są łatwe do usunięcia - wystarczy ciepła woda i mydło 
- nie wywołują alergii 

Dostępne są w pojemności 100 (30zł) i 200ml (49zł).


Jestem bardzo ciekawa jak sprawdzają się inne wersje zapachowe. Jeśli będę miała okazję je kupić i wypróbować z pewnością dam wam znać czy są równie dobrej jakości jak ta zaprezentowana przez menie. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz



SZABLON BY: PANNA VEJJS.