Zakupy : 20 wosków YC ze strony goodies.pl


Muszę przyznać, że poniosła mnie fantazja gdy robiłam zamówienie na stronie goodies.pl. Znalazłam tam tyle niesamowitych wosków, że nie mogłam się powstrzymać! Uwielbiam gdy w moim domku pięknie pachnie, daje mi to niesamowite poczucie komfortu i bardzo relaksuje. Nie ma nic fajniejszego od posprzątanego domu i unoszącego się zapachu Yankee Candle. Na swoje usprawiedliwienie dodam, że podzieliłam się tymi cudownościami z babcią, cioteczkami, teściową i zostało mi już tylko 12 sztuk. 







Jakie zapachy należą do waszych ulubionych? 
Wolicie świece, samplery czy woski zapachowe?

Ja praktycznie zawsze wybieram woski. Nigdy nie mogę zdecydować się na jeden zapach i ta opcja wypada najbardziej korzystnie dla mojego portfela. Marzy mi się świeca o zapachu "wedding day" z wiadomych względów ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz



SZABLON BY: PANNA VEJJS.