Mój walentynkowy makijaż.

Po długiej przerwie makijażowej przychodzę do was z kolejnym wpisem. Dziś mam wam do pokazania "oko" które zrobiłam sobie na tegoroczne walentynki. Jeśli jesteście ciekawi moich innych prac makijażowych zapraszam was na mojego facebook'a [klik] gdzie od czasu do czasu dodaję fotki z sobotnich makijaży na klientkach. 


Twarz:
Podkład Revlon PhotoReady
Puder sypki Glazel 
Bronzer Kobo
Korektor Bourjois Healthy Mix Anticerne Correcteur 


Oczy :
Baza Pierre Rene
Cienie matowe Inglot: czarny 391, cielisty, jasny brąz390
Inglot- Duraline
Cienie sypkie: stare złoto 24, brąz mieniący się na fiolet i zieleń 85
Tusz: Volume Million Lashes Golden Black 
Eyeliner Rimmel Glam Eyes
Kępki rzęs Ardell 

Brwi :
Inglot Duraline + czarny matowy cień Inglot : 391

Całość utrwaliłam odrobiną fixera z Hean [klik]. 


Usta namalowałam w biegu i nie zdążyłam pstryknąć zdjęcia. Użyłam matowej pomadki którą pokazywałam wam ostatnio w zakupach [klik]. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz



SZABLON BY: PANNA VEJJS.