Peeling cukrowy do ciała limonka i żeń-szeń - Slim no limit od Hean Natura.

Szukając żelu pod prysznic natchnęłam się na nowość (przynajmniej tak mi się wydaje). Kuracja ujędrniająca marki Hean kosztuje niecałe sześć złotych i dostaniemy ją w drogeriach Natura w dziale z peelingami i żelami pod prysznic. Zapach który wybrałam dla siebie to według producenta limonka+ żeń-szeń a według mnie kostka cytrynowa do wc. Mimo to peeling wpisał się do moich ulubieńców i zagości w mojej łazience na dłużej. Właśnie kończę pierwsze opakowanie i mam zamiar kupić kolejne.


Konsystencja produktu bardzo odpowiada moim osobistym preferencjom. Jest średnio gęsta i zawiera wiele drobinek które nie rozpuszczają się w sekundę po nałożeniu dzięki czemu pozwalają na dokładny peeling całego ciała.  


Jest dość wydajny. Stosuję go dwa-trzy razy w tygodniu. Niestety nie zauważyłam ujędrnienia a jedynie wygładzenie które jest odczuwalne bezpośrednio po wykonanym "zabiegu". Nie nawilża skóry ale również jej nie przesusza. Jak na produkt za sześć złotych jest godny sprawdzenia i przetestowania. Polecam! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz



SZABLON BY: PANNA VEJJS.