LIFESTYLE : Plany i organizacja wolnego czasu.


Ten rok zapowiada się bardzo obiecująco. Przede mną wiele zmian, wiele planów do zrealizowania. Oprócz wesela którego organizacja pochłania mi mnóstwo czasu na poważnie zastanawiam się nad rozwojem własnych zainteresowań, podjęciem "konkretnej" pracy która by mnie satysfakcjonowała. Chciałabym pójść w kierunku makijażu i oddać się temu w stu procentach. Niestety moje obecne miejsce zamieszkania przycina mi nieco skrzydła. Aby zarejestrować działalność, zarobić na te wszystkie opłaty i wyrobić sobie przyzwoitą pensję musiałabym malować codziennie. W tak małej miejscowości niestety nie jest to możliwe. O wynajęciu nawet maluśkiego kąta mogę zapomnieć.




Coraz częściej rozważam wyjazd w dalekie strony, gdzie będziemy tylko my i nasz nowy, lepszy start.To poważna decyzja dlatego jeśli dojdzie do realizacji planów trzeba będzie się odpowiednio przygotować, zaoszczędzić trochę kasy, podszkolić język a może nauczyć się nowego... zawsze chciałam mówić po francusku... To byłoby coś od czego warto zacząć.


Myślałam też nad kursem lub szkoleniem marketingowym który pomógłby mi rozwinąć się w tematyce social media. Chcę się doskonalić i wyjść na przeciw swoim zainteresowaniom. Jak zwykle w Internecie znalazłam  mnóstwo różnego rodzaju ofert szkoleniowych, szkół, studiów itp. itd. Mój mężczyzna poleca mi firmę Semper która organizowała jedno ze szkoleń w jego pracy: http://www.szkolenia-semper.pl/. Jego opinia i opis z ich strony brzmi obiecująco: zajęcia są prowadzone metodą warsztatową opartą na aktywizacji uczestników szkolenia poprzez pracę w małych grupach, dyskusje na forum grupy oraz ćwiczenia, studia przypadków, scenki rodzajowe, pracę indywidualną, symulacje i mini- wykłady z omówieniem przykładów z życia i prezentacją multimedialną.




Mam jednak wątpliwości czy to dobry kierunek dla mnie? Jak pogodzić ewentualną naukę z opieką nad synkiem? Z drugiej strony przecież mam swoje ambicje i nie chcę skończyć jako kura domowa... Facet powtarza mi że największym szczęściem jest praca związana z pasją - móc zarabiać pieniądze robiąc to co się kocha. Przyznaję, że jest to jedno z moich marzeń, a marzeniom trzeba jakoś pomagać żeby mogły łatwiej się spełnić, prawda?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz



SZABLON BY: PANNA VEJJS.