WYKOŃCZENI: produkty do włosów.

W ostatnim czasie udało mi się wykończyć sporo produktów przeznaczonych do pielęgnacji i stylizacji włosów. Zagracały wolny kąt w mojej łazience dlatego postanowiłam, że to odpowiedni moment aby wyskrobać dla was kilka słów o wykończonych produktach.  


Na pierwszy ogień suche szampony Batiste o których pisałam stosunkowo niedawno (tutaj). Póki co zdania nie zmieniłam. Uważam, że jako pomoc doraźna są niezastąpione i warte zakupu.

Gliss Kur odżywka sprej stosowałam już w wielu wersjach. Oil Naturitive miałam po raz pierwszy i śmiało stwierdzam, że jest to jedna z najlepszych jakie do tej pory wypróbowałam. Niestety gdy nieopatrznie spryskałam nią włosy u nasady lekko się przetłuszczały. Jako środek do pielęgnacji przesuszonych końcówek była niezastąpiona. Ułatwiała też rozczesywanie- na pewno kupię kolejną bo byłam z niej bardzo zadowolona. 

Balea Oil Express Kur to produkt "niewiadoma" wśród domowych mini kuracji jakie trafiły w moje dłonie. Jedno opakowanie nie wystarcza na dokładnie wypielęgnowanie długich włosów więc niestety po nałożeniu nie udało mi się dostrzec jaki efekt daje na włosach. 


Marion jedwab lub olejek arganowy mam zawsze w swojej łazience. Służą mi głównie do okiełznania czupryny kiedy ta zaczyna się puszyć. Zabezpieczam nimi również końcówki. Są tanie i niezawodne. Sprawdzą się u każdego. 


Marion Natura Styl w odcieniu głębokiej czerni mam już drugi albo trzeci raz. Świetnie pokrywają odrost i nie przesuszają włosów. Nie wypłukują się na brązowo co jest dla mnie bardzo ważne. Cena działa tutaj również na plus. Jedna farba kosztuje około 4 zł. Jestem z niej bardzo zadowolona.  

  
Nivea Diamond Gloss używałam namiętnie w okresie wiosennym. Zapomniałam o nim i rzuciłam w kąt testując inne szampony gdyż miałam wrażenie, że obciąża on moje włosy u nasady. Teraz kiedy wróciłam do niego w celu zdenkowania jestem już pewna, że nie zostanie on moim przyjacielem. 

Balea Glatt Glanz Shampoo to moje odkrycie roku 2014 pisałam ostatnio o tym produkcie (tutaj)! 20 grudnia przyjedzie do mnie nowa dostawa. Zastanawiam się jak wytrzymam do tego czasu i czym umyje włosy bo w moim zbiorze nie ma obecnie żadnego innego szamponu?! 



To już wszystkie produkty o których chciałam wam powiedzieć. Napiszcie czy stosujecie te kosmetyki i jakie jest wasze zdanie na ich temat. Jestem bardzo ciekawa. Czekam na wasze komentarze ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz



SZABLON BY: PANNA VEJJS.