Maleństwo zawsze będzie maleństwem!



Dokładnie rok temu przyszedłeś na świat choć ja znałam Cię już wcześniej. Czułam Twój dotyk, zawsze wiedziałam kiedy masz ochotę na sen a kiedy na harce. Byłam przy Tobie jeszcze zanim się urodziłeś. Choć postanowiłeś spotkać się z nami dzień wcześniej niż było to zaplanowane nie czułam złości. Gdy się urodziłeś byłeś taki malutki i nieporadny. Bałam się, że nie będę potrafiła się Tobą zająć jednak szybko ogarnęłam sprawę.


 Twojego Tatusia rozpierała duma. Nosił Cię na rękach godzinami. Nie odkładał do łóżeczka nawet na minutkę. Szybko nauczył się Tobą opiekować. Nie straszne mu było przewijanie i kąpiele.   


Od pierwszego dnia żyjemy dla Ciebie. Nigdy nie przestaniemy Cię kochać i zawsze będziemy z Tobą.
Stałeś się naszą dumą i sensem naszego życia.

Twoja Mama. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz



SZABLON BY: PANNA VEJJS.