Gdzie na Sylwestra ?

Pewnie każdy z was ma już zaplanowany ten dzień od deski do deski- od miesiąca albo dwóch. Ja do dziś jeszcze nie wiem z kim będziemy się bawić a o tym gdzie to dopiero powoli zaczynam myśleć. Padło na Wrocław! Dlaczego? Odpowiedź jest prosta- to jedno z moich ulubionych polskich miast. 


Masówki od jakiegoś czasu przestały mnie kręcić. Nie mam ochoty na zatłoczone dyskoteki, kluby i lokale. Mam zamiar odpocząć, odwiedzić rodzinę a w razie gdybym zmieniła zdanie w ostatniej chwili (czasem mi się to zdarza) chcę mieć w pobliżu fajne miejscówki. 

Ogarniając wyjazd przeszukałam Internet w poszukiwaniu zakwaterowania i natrafiłam na stronę  http://kwaterydlafirm.pl/ gdzie znalazłam nocleg w bardzo dobrej cenie.  

Gdy sylwestrowy kurz opadnie zamierzam odwiedzić moje ulubione restauracje i butiki. Jestem ciekawa czy Wy byliście kiedyś we Wrocławiu i jakie są wasze ulubione miejsca w które za każdym razem odwiedzacie. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz



SZABLON BY: PANNA VEJJS.