Nowa linia Ziaja Multimodeling - peeling energetyzujący, balsam wysmuklający i reduktor pierwszych różowych rozstępów.

Pielęgnacja ciała w ciąży i po wymaga odpowiedniego ujędrnienia i nawilżenia po to by skóra pozostała elastyczna i gładka. Jako, że w okresie ciąży smarowanie się różnymi kosmetykami nie przyniosło pożądanych efektów musiałam zacząć ratować swoją skórę w inny sposób. Postawiłam na kosmetyki jednego producenta, dołożyłam do tego również ćwiczenia i po ponad trzech miesiącach zaczęłam zauważać pierwsze rezultaty. 


Ziaja Multimodeling Reduktor różowych rozstępów i rozstępów trwałych.

Smarowałam się nim dwa razy dziennie w okolicach brzucha. Rano po przebudzeniu i wieczorem przed snem. Myślę, że kluczową sprawą w przypadku tego typu kosmetyków jest systematyczność i wytrwałość w ich stosowaniu. Jeśli chodzi o różowe rozstępy których pojawiło się kilka- najświeższe zniknęły i nie ma po nich nawet śladu. Reszta która niestety zdążyła już się zadomowić lekko się spłyciła i zmieniła swoją barwę na białą.
Według mnie stała się prawie niewidoczna. Mam nadzieję, że gdy zgubię wszystkie niechciane kilogramy efekt będzie jeszcze lepszy.

 

Ziaja Multimodeling Balsam wysmuklający nogi, brzuch i pośladki. 

Stosowałam go podobnie jak poprzedni produkt dwa razy dziennie. W tym przypadku skupiałam się na nogach, pośladkach i ramionach. Tutaj cudu nie ma. Nie zgubiłam dzięki niemu kilkunastu centymetrów bo bez ćwiczeń nic bym nie zdziałała ale efekt na pewno jest. Skóra jest napięta. Nic nie obwisa. Według mnie działa super!


Ziaja Multimodeling Energetyzujący peeling do ciała. 

Stosowałam go dwa razy w tygodniu podczas kąpieli po treningu na siłowni. Pobudzał zmęczone ciało do życia. Drobinki nie są w nim takie jak lubię, nie zdzierają zbyt mocno ale nie są też najdelikatniejsze. Ten produkt polubiłam najmniej i nie wiem czy do niego powrócę.  



Co myślicie o tego typu kosmetykach?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz



SZABLON BY: PANNA VEJJS.