Mommy TAG + Fan Page : W Aronkowym domku !

TAG to nowy powiew świeżości na blogu. Pozwoli nam się lepiej poznać i zabawić. Usiądźcie więc wygodnie, zaparzcie kubek ulubionej herbaty i zaczynamy!


1. Ile masz dzieci i w jakim wieku?

Mam jedno dziecko-synka który za niecały miesiąc skończy roczek! Czekam na ten dzień i już planuję wielką imprezę urodzinową na którą zaprosimy wszystkich naszych bliskich i znajomych!


 2. W jakim wieku zostałaś mamą?

Mamą zostałam w wieku 22 lat. Uważam, że jest to odpowiedni wiek na bycie rodzicem pod warunkiem, że jest się gotowym na rezygnację z wszystkich przywilejów młodości. Macierzyństwo zawsze w pewnym stopniu będzie nas ograniczać i nigdy nie będziemy mogły pozwolić sobie na tyle swobody co przed urodzeniem dziecka. 


 3. Czym najbardziej martwisz się (poza zdrowiem) jeśli chodzi o dziecko/dzieci?

 Staram się nie martwić i nie przyciągać złych zdarzeń.

4. Opisz w kilku zdaniach jak wygląda Twój standardowy dzień?

 Dzień standardowo rozpoczynamy około godziny 8. Przebieramy pampers, zakładamy ubranie i idziemy na pyszne śniadanie. Myjemy butelki i idziemy się poprzytulać. Następnie mama ma chwilę czasu dla siebie a synek w tym czasie bawi się zabawkami. Następnie słuchamy muzyki dla dzieci i trochę tańczymy, jemy np. banana, serek, jabłko i ubieramy się na spacer.


 Ładna pogoda sprzyja długim spacerom a brzydka wizycie u prababci. Wracamy do domu zaliczamy drzemkę do której Aron wypija butelkę mleka. Po drzemce która trwa średnio 2-3h idziemy na zupkę z mięskiem/rybą lub duszone warzywa(dynia, papryka, oliwki, cebula, pomidor, ząbek czosnku). Tata wraca z pracy i następuje czas zabawy, "tuczenia" i przytulasków i tak do wieczora bawimy się, jemy budyń, jajko, kromkę chleba lub coś innego co aktualnie uda nam się wymyślić. Około godziny 19 przychodzi czas na kąpiel. Oglądamy bajkę i nasz dzień się kończy. Aron zasypia około 21-22. 


5. Ile czasu w ciągu dnia masz tylko dla siebie i na co go poświęcasz?

 Rano w zależności od humoru Arona mam dla siebie od 5min  nawet do godziny wolnego czasu. Zwykle nadrabiam wtedy zaległości w serialach, robię prasówkę, piszę posty na bloga.

Następny czas "wolny" następuje podczas drzemki. Ogarniam wtedy zabawki, ubrania, pranie, składanie i miksuję zupkę- myję butelki. To czas na obiad lub przekąskę. Jak zostanie mi trochę czasu to zasiadam ponownie do laptopa ale bywają też takie dni (całe szczęście rzadko), że kładkę się spać równo z Aronem i zaliczam drzemkę.

Najwięcej czasu wolnego znajduje się po powrocie Taty Aronka z pracy. Zazwyczaj wtedy ogarniam to czego nie zrobiłam wcześniej lub piszę posta na bloga. 


6. Podaj jakąś radę w kwestii organizacji czasu.

 Odkąd Aron przyszedł na świat staram się żyć według pewnych schematów i powtarzać ważne czynności takie jak drzemka, kąpiel i posiłki zawsze o tej samej porze.

7. Co Ci pomaga w momencie kiedy masz już dość? Co wtedy robisz?

Przeglądam zdjęcia mojego śliczne synka. Patrze na jego dwie rączki i nóżki. Świadomość tego, że jest w pełni sprawny i zdrowy zawsze pozwala mi poczuć się lepiej. Nie każdy ma tyle szczęścia... 


8. Jaki komentarz osób trzecich Cię najbardziej denerwuje odnośnie wychowania i opieki nad dzieckiem?

Najbardziej denerwują mnie rady w stylu "ja tak robiłam i u mnie się sprawdziło więc jeśli zrobisz to tak i tak to na pewno u Ciebie też się sprawdzi " i wszelkie docinki na temat tego czego nie powinnam robić bo nie wypada....

9. Co najbardziej zaskoczyło Cię w macierzyństwie?


 Wszystko mnie zaskakuje!

10. Dlaczego warto być mamą?

Trudno to opisać w kilku daniach. Jest to cudowne doświadczenie którego nie da się porównać z żadnym innym. Wiele kobiet wmawia sobie, że narodzenie dziecka nic nie zmienia w ich życiu ale chyba po prostu nie zdają sobie sprawy z tego, że są odpowiedzialne za życie i wychowanie tych małych istotek które są od nich całkowicie zależne. Dzieci uczą ogromnej cierpliwości i odpowiedzialności ale także zachwycania się na nowo małymi rzeczami. Aby być dobrym nauczycielem dla takiego szkraba trzeba na nowo odkrywać z nim świat. Zachwycać się, pokazywać i tłumaczyć! 


Bycie mamą jest super! 

Na koniec mam dla was niespodziankę! Otworzyłam nasz fan page na facebook'u : KLIK !  

https://www.facebook.com/projektmamu?ref=hl

!Zapraszam!

Jeśli tak jak ja prowadzicie swoje strony zostawcie linki w komentarzu chętnie was odwiedzę!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz



SZABLON BY: PANNA VEJJS.