ZAKUPY: sobotnie mini zakupy w Naturze !

 Jak wiecie kosmetyków u mnie dostatek więc kupuję to czego aktualnie mi brakuje... Do Natury wybrałam się z konkretną listą. Do koszyka miały trafić farby do włosów i mój ulubiony antyperspirant w sztyfcie.


Farbę wybrałam w kolorze głębokiej czerni z firmy Marion. Mam ją po raz pierwszy ale słyszałam, że jest całkiem dobra. Natrafiłam również na Szalone Plumki które polecała MsDoncellita więc musiałam je kupić. Potwierdzam daję dużo piany. 


Sztyft Lady Speed Stick z polecenia CallMeBlondieee absolutny faworyt. Pomimo iż byłam zadowolona z wcześniejszych które używałam postanowiłam spróbować i nie żałuję. Do koszyka wrzuciłam również peeling drobno ziarnisty z Perfecty, rękawiczki do masażu i peeling cukrowy do ciała marki HEAN. Dwie ostatnie rzeczy mam pora pierwszy więc będę wdzięczna za wasze opinie na ich temat;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz



SZABLON BY: PANNA VEJJS.