RECENZJA : L'biotica Active Lash - regenerujący krem do rzęs na noc.

Krem wpadł w moje ręce przypadkiem -zresztą chyba jak większość kosmetyków które znajdują się w mojej łazience. Kupiłam go i miałam wielką nadzieję, że pomoże moim rzęsom troszkę się zregenerować po nieudanej przygodzie z tuszem który znacznie osłabił ich kondycję.


Zapłaciłam za niego 5zł na wyprzedaży w Biedronce i z wielką przyjemnością stwierdzam, że jest to dobrze wydany piątak! Moje rzęsy odżyły po niecałym miesiącu stosowania. Dodatkowo wcierałam krem również w brwi które znacznie się zagęściły. Jestem pozytywnie zaskoczona choć nie jest to efekt jaki możemy uzyskać po RevitaLash naprawdę warto się skusić. Wydaje mi się, że posiada również lekko przyciemniające właściwości. 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz



SZABLON BY: PANNA VEJJS.