Mój pierwszy raz z DressLink.

Jakiś czas temu informowałam Was na facebooku, że dokonałam swojego pierwszego zakupu na stronie DressLink. Znalazłam tam dwa całkiem fajne wdzianka w przystępnej cenie które świetnie sprawdzą się na urodzinowej sesji Arona. Dodatkowo postanowiłam zamówić jeszcze dres i czapkę oraz dwie zabawki za "dolara"...

 

Pierwsze wrażenie jakie odniosłam robiąc zakupy na tej stronie jest mieszane. Wybór spory, ceny przystępne tylko zamówienie składa się w dość skomplikowany sposób a przesyłka wychodzi drogo w stosunku do cen towarów (dokładnie 2x tyle co koszt zamawianych przeze mnie rzeczy) jednakże moim zdaniem nadal się opłaca. Ubrania kosztowały od 10 do 27zł za sztukę. Koszt zabawek niecałe 5-10zł za sztukę. Dostawca którego wybrałam to Fedex (dostawa w 5-7dni) i nie jestem zadowolona gdyż kurier był jakiś "cielemokiem" do potęgi a na przesyłkę czekałem dłużej niż obiecywano przy zamówieniu.

Przechodząc do rzeczy... 
Paczka dotarła dzisiaj  a jej zawartość prezentuje się tak:
Pierwsze dwie rzeczy zostały wybrane z myślą o sesji zdjęciowej i ich jakoś zaskoczyła mnie bardzo pozytywnie. Bawełna z której są wykonane wygląda całkiem przyzwoicie ale jak będzie z nią dalej okaże się po pierwszym praniu.
Komplet dresowy również na plus. Jest wykonany z cieńszego materiału i super sprawdzi się wiosną.
 Czapka nie miała podanego rozmiaru więc był to zakup w ciemno-byłam przekonana, że będzie za mała ale udało się i pasuje jak ulał a nawet jest troszkę luźna. Wygląda super słodko!
 Na koniec zabawki. Jakość kostki jest najgorsza i z niej jestem najmniej zadowolona ale spodziewałam się tego gdyż po przeliczeniu kosztowała może z 5 zł a zdjęcie pokazane na stronie prezentuje ją dokładnie tak samo jak wygląda ona w rzeczywistości. Instrumenty muzyczne - rewelacja. Od razu przeciągnęły uwagę Arona i to im poświęcił sto procent swojej uwagi. Do jakości i wykonania nie można się przyczepić.
Podsumowując: Jestem bardzo pozytywnie zaskoczona i już planuję kolejne zamówienie na tej stronie! Musiałam się z Wami podzielić moimi spostrzeżeniami gdyż wiem z doświadczenia, że często boimy się zamawiać na chińskich stronah ale jak się okazuje czasem warto zaryzykować!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz



SZABLON BY: PANNA VEJJS.