LIFESTYLE : WESELE organizacja/ wybór oprawy muzycznej wesela .

Wybór oprawy muzycznej jest dla mnie równie ważny jak wybór miejsca na wesele. Odpowiednie miejsce i dobra muzyka są według mnie gwarancją udanej zabawy którą goście będą wspominać przez długi, długi czas. Poszukiwania muzyków weselnych rozpoczęłam wśród znajomych którzy w ostatnim czasie mieli okazję bywać na tego typu imprezach oraz wśród tych którzy takie imprezy organizowali. Tych drugich oczywiście podpytałam o przebieg współpracy gdyż nie ma chyba nic gorszego w dniu ślubu niż problem z zespołem. Ponadto jak zawsze bardzo pomocny był Internet. Swoje poszukiwania skupiłam głównie na youtubie gdzie można znaleźć wiele amatorskich nagrań bez poprawki studyjnej. 

fot . http://www.zespoly-muzyczne-na-sylwester.sylwesteroferty.pl/
Przeglądając strony internetowe, facebook'owe i inne warto zwrócić uwagę na informacje dotyczące zespołu. Na przykład ilość muzyków w składzie przełoży się na dodatkową liczbę gości weselnych ale im bardziej zróżnicowany skład i im więcej instrumentów tym większa szansa, że wykonane utwory muzyczne będą bliskie oryginału. Doświadczenie i talent odgrywa tu jednak zasadniczą rolę. Ilość nie zawsze  oznacza lepszą jakość. Dobry zespół weselny nie ogranicza się tylko i wyłącznie do grania muzyki ale również dba o to aby goście dobrze się bawili. Muzycy wchodzący w interakcję z gośćmi aktywnie zachęcają ich do brania udziału w układach tanecznych i zabawach. Najlepszym wyborem według mnie będzie dj/zespół lub kapela weselna która zagra zróżnicowaną muzykę dla różnych pokoleń a jej repertuar nie będzie zbyt skromny, składający się np. z 30 piosenek...
Poza tym, fajnie jest jeśli interesujący nas zespół dysponuje materiałem video dzięki któremu zobaczymy w jaki sposób było prowadzone wesele oraz jak bawili się goście. Demo oraz inne nagrania audio to już absolutny obowiązek. Nie należy zamawiać zespołu w ciemno z nadzieją, że wszystko będzie po naszej myśli. Nie chcemy
się przecież rozczarować. Na koniec zostawiam koszt gdyż uważam, że na dobrym zespole nie należy oszczędzać. Stawki zespołów którymi byłam zainteresowana po wstępnej weryfikacji wahały się od 3,5 do 6 tysięcy złotych. Na swojej liście miałam dwa zespoły choć jeden z nich był ździebko wyżej od drugiego. Niestety nie udało mi się z nim dograć terminu... Po wstępnej rozmowie telefonicznej Pan wpisał mnie na podpisanie umowy po czym dzień później zadzwonił i poinformował mnie, że zaszła pomyłka i termin jest zajęty! Zadzwoniłam do mojego drugiego numeru jeden i tu sprawa została już załatwiona, umowa podpisana! Będzie zabawa, będzie się działo! ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz



SZABLON BY: PANNA VEJJS.