ULUBIEŃCY NIEKOSMETYCZNI #2

Czas na drugą odsłonę niekosmetycznych ulubieńców na moim blogu. Tym razem mam wam sporo do pokazania. Mam nadzieje, że znajdziecie tutaj jakąś inspiracje. Kategoria pierwsza czas start! 

1.Zapach domu. 


Nie wiem jak wy ale ja jestem zafiksowana na punkcie zapachów. Uwielbiam świece, woski, zapachowe podgrzewacze, odświeżacze - dosłownie wszystko co pięknie pachnie i dobrze wygląda!


Na zdjęciu możecie zobaczyć mój ulubiony wosk Yankee Candle "stony cove" który dostałam w prezencie urodzinowym oraz lampion z waniliowym wkładem Polskiej firmy Fabryka Świec Light klik

2. Filmy i seriale.

W ostatnim czasie nie obejrzałam zbyt wielu filmów dlatego tym razem pokażę wam tylko jeden który szczególnie zapadł mi w pamięci. 


Sierpień w hrabstwie Osage opowiada o skrywanych tajemnicach rodzinnych które po śmierci ojca alkoholika wychodzą na światło dzienne. Podły charakter matki lekomanki doprowadza w efekcie do tego, że zostaje sama ze swoją chorobą i problemami. 


Pretty Little Liars serial o przyjaciółkach prześladowanych przez tajemniczą osobę A. Według mnie fabuła tego filmu jest bardzo ciekawa i intrygująca a zarazem troszkę głupkowata. Nie mniej jednak serial oglądam od bardzo dawna i jestem na bieżąco ze wszystkimi odcinkami. Ostatnio lubię go jeszcze bardziej. 

3.Wydarzenia. Podróże małe i duże. 

fot. Patrycja Miczek 

Blogerskie pożegnanie wakacji w Dębicy należało do najlepszych spotkań na jakich miałam okazję być dlatego musiałam je umieścić w tej kategorii. Fotorelację ze spotkania znajdziecie tutaj-> klik


Nasz pierwszy wspólny wyjazd na wakacje w składzie 2+1! Co prawda nie pojechaliśmy zbyt daleko ale było warto. Wypoczywaliśmy w bardzo malowniczym miejscu jakim jest Rymanów Zdrój. Jeśli zastanawiacie się gdzie spędzić kilka dni urlopu, weekend, ferie lub wakacje zdecydowanie polecam wam to miejsce.  

4. Woda i sok. 


Będąc w Rymanowie przyzwyczaiłam się do wody mineralnej z tego regionu. Pewnie większość z was kojarzy wodę Celestynkę prawdopodobnie z kolorowych napoi i oranżad ale musicie uwierzyć na słowo, że ta woda w czystej postaci smakuje najlepiej i jest jedną z najzdrowszych wód dostępnych na rynku. 


Jeśli jednak macie ochotę na odrobinę szaleństwa polecam wam soki Excellence które możecie kupić w sklepach :


lub spróbować swoich sił na stronie fb firmy która organizuje konkursy gdzie nagrodami są soki tej firmy klik. Ja swój otrzymałam w prezencie od firmy na spotkaniu blogerek i raz na jakiś czas piję go w schłodzonym piwie, drinkach, herbacie ale najczęściej w wodzie mineralnej z dodatkiem świeżej mięty ! Pycha! Producent proponuje tworzenie "wściekłych psów" za pomocą tego soku... przyznam, że jeszcze nie próbowałam tej kombinacji bo nie było ku temu okazji ale wszystko przede mną.

5. Programy TV.







Uwielbiam Polskie seriale. Jestem od nich uzależniona ale żadnego z nich nie oglądam w TV. Korzystam z playerów TVP, TVN i IPLA.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz



SZABLON BY: PANNA VEJJS.