Pomadka Kobo Fashion Colour nr 112 Hollywood Red


Dzień przed wyjazdem na urlop wpadła w moje ręce paczka z prezentem od Drogerii Natura [klik]. Znalazłam w niej między innymi pomadkę Kobo o przepięknym kolorze pomidorowej czerwieni którą musiałam zabrać ze sobą na wyjazd. Nie dla tego, że musiałam ! Wcale nikt mnie do tego nie zmuszał...sam bardzo chciałam ją wypróbować i to jak najszybciej! Jestem bardzo, bardzo, bardzo zafiksowana na punkcie takich kolorowych pomadek... Gdybym miała więcej pieniędzy kupiłabym wszystkie intensywne pomadki jakie napotkałabym na swojej drodze.   


Jeśli zastanawiacie się czy jest osoba która maluje usta w góry nie musicie wysilać już swojego umysłu. Oto ja-Kornelia! Maluję usta nawet gdy wyruszam na piesze górskie wycieczki... 


Trwałość pomadki bardzo mnie zaskoczyła. Trzymała się bez zarzutu 4 godziny, później lekko zaczęła się ścierać przy wewnętrznej części ust ale myślę, że to za sprawą pysznej bułki z żółtym serem którą jadłam podczas wędrówki. Wystarczyło lekkie pociągnięcie i gotowe !  Ustaw wyglądały równie dobrze jak na samym początku! 



Bardzo lubię pomadki Kobo. Mam w swojej kosmetyczce 3 inne kolory z tej serii plus dwie z limitowanej niedostępnej kolekcji. 

Kto lubi Kobo?- łapka w górę ! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz



SZABLON BY: PANNA VEJJS.