MAKIJAŻ : Elegancko na co dzień. Test nowych kosmetyków + Nowa fryzura.


Jako, że ostatnio moja kosmetyczka pęka w szwach i nie dopina się od ilości nowych kosmetyków kolorowych postanowiłam zadziałać i pokazać wam moją nową wersję makijażu codziennego (w wersji eleganckiej) którą katuję od ponad tygodnia.  




Do makijażu użyłam nowości kosmetycznych które otrzymałam od:


Pragnę dodać, że nikt nie zmuszał mnie do prezentacji tych produktów. Robię to z własnej inicjatywy gdyż widzę w nich perełki warte waszego zainteresowania. 


Skoro jesteśmy już przy nowościach- zmieniłam fryzurę czego pewnie nie widać... Włosy straciły 7cm z długości plus grzywka na wysokości czubka nosa którą mam wywijać szczotką do modelowania lub prostownicą.

Co myślicie o takiej zmianie ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz



SZABLON BY: PANNA VEJJS.