Eyeliner Virtual nr 158 Silver Glamour


Wszyscy znajomi kojarzą mnie z kreską na górnej powiece- mocno wyciągniętą i wyrysowaną. Maluję ją od gimnazjum prawie codziennie. Jest niemalże nieodłącznym elementem makijażu który wykonuję. Podoba mi się zarówno w intensywnym neonowym kolorze jak i w prostej, klasycznej czerni... 


Na eyeliner Virtual trafiłam na spotkaniu blogerek. Był podarunkiem od firmy. Początkowo nie zwrócił mojej uwagi. Przyglądając mu się na spokojnie w domu postanowiłam spróbować i tak od prawie miesiąca jest na moich powiekach codziennie choć zdarzają się wyjątkowe chwile kiedy mam ochotę na odrobinę szaleństwa. Pięknie podkreśla zielony kolor tęczówki ale myślę, że sprawdzi się również na oku w kolorze brązowym.Grafitowy kolor okazał się więc strzałem w dziesiątkę! W swojej kolekcji mam również  typowy srebrny kolor który kupiłam rok temu(noszę go najczęściej zimą). 


Pędzelek jest bardzo precyzyjny, łatwo maluje się nim kreski od bardzo cieniutkiej po ekstremalnie grubą. Trwałość produktu jest bardzo dobra, właściwie bez zarzutu.
Za 5 ml tego eyelinera trzeba zapłacić około dziesięć złotych więc jest to wydatek na który może pozwolić sobie zdecydowana większość z nas.


Według mnie prezentuje się całkiem fajnie. Mam ochotę na nowe kolory eyelinera tej firmy ! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz



SZABLON BY: PANNA VEJJS.