APIS Natural Cosmietics - krem liftingujący na dzień i noc.


Krem wpadł w moje ręce całkiem niedawno dzięki rozdaniu u jednej z koleżanek "po fachu". Nie spodziewałam się po nim zbyt wiele. Rano kiedy odkręciłam tajemniczy słoiczek byłam bardzo zaskoczona. Krem ma delikatną i przyjemną konsystencję. Szybko się wchłania i nie pozostawia tłustej powłoki na skórze dzięki czemu możemy używać go pod makijaż. 


Zapach jest bardzo delikatny i kremowy. Szybko się ulatnia więc nie koliduje z innymi kosmetykami. 


Pokładałam w nim nadzieje gdyż bardzo spodobała mi się jego formuła i to w jaki sposób odświeżał skórę. Niestety to tylko pozory. Moja skóra bardzo nie lubi obecnej w kosmetykach parafiny, gliceryny i alkoholu i zareagowała w prosty do przewidzenia sposób. Nazajutrz po zastosowaniu kremu pojawiło się na mojej skórze pełno podskórnych krostek, zatkały się pory wokół nosa a także na czole i brodzie. Eksperyment z kremem od APIS Natural uważam, za zakończony... 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz



SZABLON BY: PANNA VEJJS.