ULUBIEŃCY KOSMETYCZNI : kremy Ziaja


Obecnie mam przyjemność używać dwóch kremów firmy Ziaja. Jestem z nich bardzo zadowolona dlatego postanowiłam napisać za co tak bardzo je sobie cenię i dlaczego będę do nich wracać wiosną i latem.

Ziaja Sopot Spa krem ochronny aktywnie nawilżający. 
Stosuję go prawie codziennie. Świetnie sprawdza się latem, nie obciąża, szybko się wchłania nie pozostawiając tłustego nalotu na skórze. Dawka nawilżenia którą zapewnia świetnie sprawdza się podczas upalnych dni oraz po wizytach w solarium. Moja skóra w żaden sposób nie jest odwodniona wręcz przeciwnie jest gładka, elastyczna, przyjemna w dotyku. Używając tego kremu po peelingu wiem, że zapewnię skórze odpowiedni zastrzyk nawilżenia. 

W dni kiedy chcę nadać skórze odrobinę blasku sięgam po specjalną serię Ziaja Sopot rozświetlanie (opalizujący do cery suchej i normalniej). Do niedawna był to jedyny krem Ziaja który stosowałam. Prawdą jest, że z czasem nadaje skórze ładnego kolorytu. Nie jest to jednak samoopalacz czy krem brązujący. Cudów nie oczekujcie. Sprawdził się u mnie na piątkę w okresie wiosny i wczesnym latem. Później jednak albo moja skóra troszkę się do niego przyzwyczaiła albo po prostu przestał się tak dobrze sprawdzać za sprawą upałów które zapoczątkowały również moje częstsze wizyty w solarium. Jeśli chodzi o wchłanianie podobnie jak w przypadku kremu Sopot Spa następuje błyskawicznie i nie pozostawia tłustej powłoki. Używam go w chłodniejsze dni i przed pójściem na siłownię. 

Wspólnym plusem obu kremów jest oczywiście cena, dostępność, wydajność oraz przepiękne bardzo trwałe plastikowe opakowano które według mnie jest bardzo zgrabne i ładnie się prezentuje. 

Co myślicie na temat kremów firmy Ziaja? Macie wśród nich swoich ulubieńców?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz



SZABLON BY: PANNA VEJJS.