Blogerskie pożegnanie wakacji w Dębicy - FOTOrelacja !

Z małym poślizgiem ale jednak udało mi się skrobnąć dla was małe co nieco  ! Fotorelacja z blogerskiego pożegnania wakacji w Dębicy. Czas start ! 





















Jak już pewnie zauważyliście humor nam dopisywał a jedzonko było pyszne. Atmosfera w restauracji bardzo intymna sprzyjała zawieraniu nowych znajomości. Wszystkie dziewczyny z mega pozytywnym nastawieniem i pasją umiliły mi pierwszy dzień urlopu który niestety dobiegł już końca... 

Uśmiechnięta, wypoczęta, najedzona, napojona i obdarowana wróciłam do domu. A co przywiozłam zobaczcie sami ! 


Tyle dobroci a wszystkie dla mnie! Będę testować, używać, smarować, wąchać i wcierać ! O niektórych na pewno coś napiszę... bądźcie czujni!

Na koniec podziękowania dla Moniki i Patrycji za pracę którą włożyły w organizację tego spotkania. Nie da się ukryć, że dziewczyny bardzo się postarały ! 


Podziękowania z tego miejsca kieruję również w stronę firm  które podarowały mi tyle cudownych rzeczy. 
Wciąż nie mogę uwierzyć, że to wszystko należy do mnie;-) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz



SZABLON BY: PANNA VEJJS.