8 miesięcy minęło jak jeden dzień...


Tadadadada! Dziś skończyłem 8 miesiąc mojego życia ! Od ostatniego miesiąca przybyło mi ząbków, mam ich aż 4! Zjadam wszystko co tylko uda się złapać. Uwielbiam ogórki kiszone, banany, nektarynki, jeżynki i wszystkie zupki z rybką i mięskiem. Sok malinowy to mój ulubiony napój chociaż niedawno przekonałem się do herbatki ze świeżej melisy Zabawy na podłodze z rodzicami to sama frajda ale nie pogardzę też chwilą w mojej pięknej czerwonożółtej huśtawce. Słucham muzyki  w samochodzie zasypiam przy dźwiękach rapu Pezeta. Podróżuję gdzie tylko się da. Nie ważne czy to 5 czy 50km. Lubię być blisko mamy i taty. Interesują mnie już niektóre bajki i gryi muzyczne na tablecie mamy. Kilka razy zrobiłem rodzicom niespodziankę i stanąłem sobie na nóżkach zupełnie sam.Cieszyli się jak wariaty a przecież to nie było wcale takie trudne. Niedługo jadę z mamusią kupić moje pierwsze skórzane buciki do nauki chodzenia. !


Pozdrawiam wszystkich wujków i ciocie  
Aron

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz



SZABLON BY: PANNA VEJJS.