ULUBIEŃCY NIEKOSMETYCZNI # 1

Mój blog coraz bardziej skłania się ku tematyce lifestyle. Mam nadzieje, że wam to nie przeszkadza i zostaniecie ze mną na dłużej. Dziś po raz pierwszy chciałabym wam przedstawić niekosmetycznych ulubieńców ostatniego miesiąca a może nawet dwóch. Nie wiem czy taki wpis będzie pojawiał się w każdym miesiącu ale na pewno jeszcze do niego wrócę.

Na pierwszy ogień to od czego od zawsze byłam uzależniona czyli seriale. W ostatnim czasie oglądnęłam dwa seriale i to o dziwo z moim mężczyzną. Jeden z nich zaprezentuję wam jako pierwszy z polecenia Szusz a drugi z polecenia szwagra oba bardzo dobre i niesamowicie wciągające. 

1. Masters of Sex

Doktor Masters i jego asystentka prowadzą pionierskie badania na polu seksualnym, co staje się początkiem obyczajowej rewolucji. Sam doktor nie jest obeznany w temacie, nie umie na ten temat rozmawiać z ludźmi. Bez wsparcia swojej asystentki nie radzi sobie kompletnie z badaniami a wszystko przedstawione jest w dość komiczny sposób. Historia oparta jest na jego biografii. 

2.Fargo

Serial na podstawie wydarzeń które miały miejsce w roku 2006 w Minnesocie w U.S.A. Przedstawia historię tajemniczego mężczyzny Lorne Malvo który przybywa do małego miasteczka i odmienia losy jego mieszkańców w tym jednego z głównych bohaterów Lestera Nygaarda -nieudacznika i fajtłapy.

Choć nie robię tego często muszę przyznać, że w tym miesiącu miałam fazę na filmy. Najlepsze które udało mi się obejrzeć to :

3.Dziewczynka w trampkach.

Historia o 10 letniej Wadji (główna bohaterka) która by spełnić swoje marzenie startuje w konkursie recytatorskim i uczy się na pamięć Koranu. Film przedstawia również zwyczaje i życie codzienne kobiet w krajach arabskich. 

Na koniec prawdziwy wyciskacz łez.

4.Chce się żyć.


Bardzo poruszająca historia chorego na mózgowe porażenie Mateusza, który podejmuje trudną walkę o godność i prawo do normalnego życia. Przyznam wam szczerze, że przepłakałam 90% filmu. Niesamowita gra aktorska Dawida Ogrodnika i Kamila Tkacza. Wielkie ukłony w stronę chłopaków. Należy im się wielka nagroda za to co zrobili i jak niesamowicie ukazali życie rodziny w której znajduje się dziecko chore na nieuleczalną chorobę. 

5. Ask.fm

Jak dla mnie najśmieszniejsza aplikacja jaka powstała za mojego życia, tzn. aplikacja sama w sobie jest fajna tylko to w jaki sposób się ją wykorzystuje już takie fajne nie jest. Czytając aska moich znajomych czasem śmieje się do rozpuku. To jak ludzie potrafią być bezczelni, dwulicowi i jak świetnie tworzą brazylijskie seriale w swoim życiu przyprawia mnie o zawroty głowy xD. Nie mniej jednak zaglądałam tam bardzo często. 

6. Siłownia.

Siłownia sama w sobie jako miejsce nie jest moim ulubieńcem bo jej standard jest cóż... dość zaniżony w porównaniu do tego co można zobaczyć w większych miastach ale bardzo polubiłam ćwiczyć. Niestety nie mogę tam bywać codziennie ale staram się 2-3 razy w tygodniu w zależności od tego czy mam z kim zostawić mojego synka na te 2 godzinki.

Dajcie znać jacy są wasi ulubieńcy! Może polecicie mi jakiś ciekawy serial lub film? 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz



SZABLON BY: PANNA VEJJS.