RECENZJA: Green Pharmacy Masło do ciała - Miód i rooibos

Jako miłośniczka lekkich ale nawilżających maseł do ciała postanowiłam wypróbować kolejny egzemplarz. Tym razem postawiłam na jedną z moich ulubionych marek. Wariant który wybrałam dla siebie to bardzo wakacyjna kombinacja o przepięknym zapachu miodu i kwiatu rooibos.


Uwielbiam opakowania Green Pharmacy. Są super dopracowane wizualnie a jednocześnie bardzo proste i lekko przypominają mi produkty apteczne. Zapach jest bardzo unikatowy, trochę jak z apteki, trochę jak z herbaciarni... według mnie nie łatwy do powtórzenia. Niestety nie utrzymuje się zbyt długo co może być zarówno jego plusem jak i minusem w zależności od upodobań klienta.

Skład jest całkiem przyzwoity. Chociaż dla fanów super extra naturalnych kosmetyków może być horrible! 


Konsystencja produktu jest taka sama jak w przypadku innych maseł tej firmy które miałam okazje wypróbować (galaretkowata). Świetnie się rozprowadza i niesamowicie szybko wchłania. Nie pozostawia tłustej warstwy na skórze.


Jestem bardzo zadowolona z dokonanego zakupu. Za 200ml tego kosmetyku trzeba zapłacić zwykle około 12 zł mi udało się go dorwać na promocji za niecałą szósteczkę ! 

Jakie są wasze ulubione masła do ciała ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz



SZABLON BY: PANNA VEJJS.