RECENZJA: Pierre Rene Moisturising Under Eye Cover 01 Vanilla.

Nie należę do osób które borykają się z dużymi zasinieniami w okolicy oczu dlatego na co dzień staram się wybierać lekkie, nawilżające korektory które lekko rozświetlają. 


Pierre Rene Moisturising Under Eye Cover dostałam od sklepu wizaz24.pl końcem kwietnia lub początkiem maja(dokładnie nie pamiętam). Jako, że mój stary korektor Eveline właśnie się skończył zabrałam się do testowania już następnego dnia. 

Ze strony producenta dowiedziałam się, że kosmetyk jest nawilżający i rozświetlający. Zawiera kompleks witamin A i E oraz koktajl odżywczych i silnie pielęgnujących ekstraktów z aloesu, jojoby, ogórka, słodkich migdałów i kiełków pszenicy) oraz kolagen który na poprawiać kondycję delikatnej skóry pod oczami. Dla mnie bomba ! 


Jako, że mogłam sama wybrać kolor tego kosmetyku skusiłam się na najjaśniejszy odcień 01 Vanilla. Pasował idealnie. 


Aplikator jest ciut za mały i trzeba się sporo namachać by nałożyć produkt ale podczas pierwszego razu zaskoczyła mnie jego konsystencja. Jest bardzo lekka i rzadka dzięki czemu świetnie dała się wklepać pod okiem i nie tworzyła suchej maski której ja w korektorach codziennego użytku bardzo nie lubię. 

Efekt przed i po bez podkładu :

Efekt przed i po z podkładem:

Jak widzicie prezentuje się całkiem nieźle ale podkreślam iż jest to korektor dla osób które nie mają dużych przebarwień. Jego główną funkcją jest nawilżenie i rozświetlenie skóry w okolicy oka i do tego sprawdza się idealnie. Nie zbiera się w zmarszczkach i ładnie odbija światło. Jestem zadowolona z tego produktu i z czystym sumieniem mogę go polecić.  

Korektor do kupienia w sklepie online:


 
Kosztuje niecałe 13zł. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz



SZABLON BY: PANNA VEJJS.