RECENZJA: Ogórkowe mydło - Himalaya Herbals Cucumber Soap

Mydło przeznaczone do skóry przetłuszczającej się. Wyciąg z ogórka delikatnie oczyszcza, odświeża i nawilża. Olejek kokosowy dodatkowo pozostawia skórę gładką i miękką. Wprawdzie nie jest przeznaczone dla mojej cery ale jako kosmetyk oczyszczający może by się nadało... pomyślałam i przeszłam do testowania...


Niestety bardzo się zawiodłam... Mydło okropnie podrażniło mi oczy. Szczypały, piekły chyba przez godzinę. Skóra natomiast była sucha i bardzo ściągnięta a twarz bardzo zaczerwieniona. Kolejny eksperyment w moim życiu z produktem tego typu nie zadziałał. Niestety nie mogę wam polecić tego mydła... no chyba, że lubicie gdy szczypią was oczy. Zapach też bez rewelacji. Dość typowy jak na mydło. Skład równie mało interesujący jak cała reszta. Cena jedynie może wydać się korzystna gdyż mydełko kosztuje niewiele ponad 3 zł za 75g. 

Dostępne jest w sklepie internetowym wizaz24.pl ale gwarantuję wam, że znajdziecie tam mnóstwo wiele ciekawszych kosmetyków znanych i mniej znanych firm. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz



SZABLON BY: PANNA VEJJS.