MAKIJAŻ: wieczorowy, okazjonalny, imprezowy.

Jeśli śledzicie mój profil na instagramie to już pewnie udało wam się podpatrzeć co zmalowałam w niedzielę. Inspiracją do tego makijażu była moja koleżanka która dzień wcześniej zażyczyła sobie makijaż w podobnych kolorach. Nieskromnie pisząc- tak mi się spodobał, że w niedzielę postanowiłam odtworzyć go na sobie i Voila.


Bazą do cieni w tym makijażu były cienie Maybelline Color Tattoo. Użyłam głównie dwóch kolorów TURQUOISE FOREVER, NAVY. Kącik rozświetliłam delikatnie kolorem INFINITE WHITE. Na ciemne kolory nałożyłam turkusowy i granatowy cień(Mariza, Miyo). Całość oprószyłam pigmentem kobo który cudownie mieni się na biało-fioletowo-niebiesko i wyszło mi coś takiego. 



Jeśli lubicie wiedzieć i widzieć więcej zapraszam was na mój profil na instagramie gdzie na bieżąco dodaję zdjęcia makijaży, zakupów i takich tam...

http://instagram.com/omgspoczi

Znajdziecie mnie również na facebook'u: 


I od wczoraj na ask'u gdzie możecie zadawać mi pytania :


Zapraszam ! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz



SZABLON BY: PANNA VEJJS.