WYKOŃCZENI: eveline, floslek, loreal, bebeauty, rimmel, astor, joanna, marion, adidas, aa, nivea, palmers, isana, balea

Przez ostatni miesiąc udało mi się zużyć kilka kosmetyków które przyznam wam szczerze bardzo polubiłam za jakość, działanie i niewielką cenę. Jedyny bubel pośród nich to opisywany prze zemnie balsam Palmer's. Nie ukrywam zawiódł mnie strasznie ale całą resztę mogę polecić każdemu z was. Produkty są niedrogie, łatwo dostępne i świetnie sprawdzą się na suchej, normalnej lub mieszanej skórze.









Nie będę wyjątkowo opisywać każdego kosmetyku z osobna ponieważ ostatnio mam bardzo mało czasu a puste opakowania piętrzą się niemiłosiernie. Jeśli śledzicie mojego bloga na bieżąco na pewno czytaliście już recenzję i testy pokazanych produktów.  

Masz pytanie ? Napisz w komentarzu - na pewno odpowiem :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz



SZABLON BY: PANNA VEJJS.